02/01/2020

První opravdový polibek


Romantický příběh z filmového prostředí.

Autor: Olivka

Spisovatelku Kasie West miluji. Četla jsem všechny její knihy, které zatím v Česku vyšly, a považovala jsem se za velkého znalce, co se jejích romantik týče. Nedávno jsem si ovšem vyzkoušela znalostní test týkající se knih Kasie W. a výsledek nedopadl úplně podle mých představ. Vlastně nedopadl vůbec dobře. Přiznám se dobrovolně - dopadl hodně špatně. Sice mě to dost šokovalo, ale samozřejmě mě to neodradilo od další četby dalších jejích knih.


Sedmnáctiletá Lacey se touží stát herečkou a odhodlaně si jde si za svým snem. A nic ji nesmí rozptylovat na cestě za velkým cílem, ani kluci. Po několika menších rolích v reklamách a seriálech se jí sen začíná plnit. Dostala hlavní roli ve filmu, a navíc bude hrát po boku velké filmové hvězdy - samotného Jamese Granta. Společně s prestižní rolí se ale musí vypořádat i s náročnou školou a puntičkářským soukromým učitelem. Navíc se někdo pokouší sabotovat její práci přímo na place. Postupně ale zjišťuje, že Donavan, mladík, který na ni má dohlížet, je vlastně sympatický a velmi pohledný. 

Myslím, že Kasie Westovou není třeba nikomu představovat. Ve světě young adult knih je tato autorka známá už nějakou tu dobu a jednoznačně je to královna romantických linek. Vítězí, co se týče kvantity i kvality.

Její nejnovější počin - První opravdový polibek se mezi současnými romantikami určitě neztratí. Bohužel je to však jedna z autorčiných nejslabších knih.

První opravdový polibek je lehce naivní příběh s neoriginální romantickou linkou a průhlednou, rádoby detektivní zápletkou. Autorka se pokusila romantickému příběhu dodat přidanou hodnotu v podobně sabotáže mladé herečky. Bohužel, za mě to byl krok vedle. Záměr byl dobrý, ale provedení plánů pokulhává. V celém příběhu se vlastně nic moc nedělo, a tak to působilo trochu mdle a jednotvárně.

 Je to ale příjemná prázdninová oddechovka, feelgood knížka, která umí vykouzlit úsměv na tváři. I hlavní hrdinové byli oba moc sympatičtí a od začátku jsem jim fandila. (S Lacey jsme se mohli setkat již v knize Láska a jiné úkoly). Mezi dvojící mi ale chyběla pomyslná chemie, která se autorce nepodařila tomuto páru přesvědčivě vykreslit. Knihu bych doporučila spíše mladším čtenářkám.


Žádné komentáře

Okomentovat

© POD LAVICÍ
Maira Gall a Adam Böhm