27/12/2019

Má první láska


Potřebujete se rozejít? Najměte si rozchodovou agenturu!

Autor: Terka

Tohle není vtip. V knize Má první láska si hlavní hrdinka skutečně vydělává tím, že lidem pomáhá ukončit vztah. A jelikož jsem měla chuť na něco romantického, líbila se mi anotace, o obálce snad ani nemluvím, pustila jsem se do příběhu Tanji Voosen.


Cassidy ve své škole vede rozchodovou agenturu. Pokud se s někým chcete rozejít, a je jedno, z jakého důvodu, pomůže vám. Jednou její „klientkou“ je i bývala přítelkyně Coltona, který to Cassidy stále nemůže zapomenout. Proto ji vláká do sázky, v níž má Cassidy za úkol úplný opak – dát jeden pár dohromady.

Buďme k sobě upřímní, tahle kniha je plná klišé, přesto mě skutečně bavila. Zbožňuju totiž knihy typu „nenávidím tě – miluju tě“. Baví mě sledovat, jak se vyvíjí vztah dvou lidí od nenávisti až po lásku. Pravdou je, že někdy je u těchto knih kamenem úrazu rychlost přerodu vztahu – během pár stran zjistí, že se milují a nemůžou bez sebe žít. Tomuhle se Tanja Voosen naštěstí vyhnula. Dala si dost času (i stránek) na postupný vývoj. 

Hlavní postavy jsou sarkastické, díky čemuž se rozhodně nebudete nudit. Pravdou je, že Cassidy je někdy na facku, protože má sklony zbytečně vyšilovat. Je to typ hrdinky, která se určitě neztratí, na druhou stranu mi její nerozhodnost a tvrdohlavost lezly na nervy, ale tak nemůžeme být všichni dokonalí, že.

Příběh je čtivý, ale místy se táhne, což je škoda. Jsem přesvědčená, že kdyby byla kniha kratší, bylo by to ku prospěchu. Co se týče originality námětu, tak nic nového ani převratného neočekávejte. Přesto všechno jsem si knihu užila – jak už jsem se zmiňovala, příběhy „hate to love“ zbožňuju, skvěle si u nich odpočinu.

Chcete-li se pobavit, odpočinout a naladit na romantické filmy, kterých bude o Vánocích spousta, pusťte se do knihy Má první láska. Když jí odpustíte těch pár stránek navíc, určitě budete spokojeni.


Žádné komentáře

Okomentovat

© POD LAVICÍ
Maira Gall a Adam Böhm