05/01/2018

Fanstastická zvířata

Nutnost pro každého fanouška Harryho Pottera
Autor: Valča

Pokud patříte mezi milovníky Harryho Pottera, je naprostou nutností pořídit si ilustrovaná Fantastická zvířata a kde je najít. Proč? Protože je prostě nádherná, úžasná a hlavně bude chloubou vaší knihovny.


Nevím, jak vy, ale já jsem hrdým fanouškem Harryho Pottera, kterému se jednotlivé díly původní série již rozpadají z důvodu opakovaného čtení (mimochodem, nyní je pro mě a vás mně podobným příležitost koupit si jednotlivé díly v novém kabátku, které jsou postupně vydávány k příležitosti dvacetiletého výročí Harryho Pottera… i když já budu asi stejně pořád milovat ty již ošuntělé knihy, protože právě díky nim tak miluju Harryho). A právě z těchto důvodů pro mě bylo vydávání doplňkových knih svátkem. Vždyť se jedná o učebnice používané v Bradavicích, odkud mi zatím nepřišla pozvánka (ale přeci není všem dnům konec, že).

Fantastická zvířata a kde je najít, jejichž autorem není nikdo jiný než Mlok Scamander, nám představují jednotlivá zvířata od A do Z.

Ilustrovaná Fantastická zvířata jsou po textové stránce shodná s rozšířeným vydáním z roku 2017, ovšem jejich velkou předností jsou právě ony ilustrace, jež doplňují charakteristiky jednotlivých zvířat.

Autorkou ilustrací je Olivia Lomenech Gillová, která využívá spoustu technik, a některé ilustrace jsou dokonce rozkládací.

Ale dost už bylo slov, tahle kniha je zkrátka překrásná a nejde se do ní nezamilovat. Když se mi dostala do rukou poprvé, jen jsem seděla a listovala a listovala a listovala… Posuďte sami.










Děkujeme společnosti Albatros Media a.s. za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře

Okomentovat

© POD LAVICÍ
Maira Gall a Adam Böhm