30/09/2020

Kluk odvedle

Ach, ta Kasie West!

Autor: Olivka


Šestnáctiletá Charlotte Charlie Reynoldsová vyrůstala s otcem a třemi bratry. Maminka jí zemřela při autonehodě, a tak nikdy neměla typický ženský vzor. Neumí se malovat a nevyzná se ani ve světě mody. Zato umí kluky přechytračit, předběhnout i porazit v americkém fotbale. A taky jezdí rychle, hodně rychle. Jednoho dne, kdy už se jí nepovede obměkčit policistu, pro něhož už je těmito svými prohřešky známá, dostane pokutu. A aby ji mohla splatit, jde si vydělat jako prodavačka do jednoho obchůdku. Typicky holčičího obchůdku, kde se ocitá v neznámém světě make-upu a sukní. Jediné, co jí pomáhá se z této nové zkušenosti nezbláznit, jsou hovory s Bradenem. Braden bydlí hned vedle, takže spolu odmala vyrůstají skoro jako bratr se sestrou. O to větší je to ale problém, když se do něj Charlie začíná zamilovávat.




Od Kasie West jsem četla úplně všechno, co u nás zatím vyšlo, takže jsem už dobře věděla, co můžu od knížky čekat, a velmi jsem se těšila. Autorka je známá svými něžnými young adult romancemi, vždy obohacenými o něco navíc. Zajímavou hlavní hrdinku, netypického hrdinu nebo těžký životní příběh jedné z hlavních postav.


V této knížce se nám tak trochu snoubí všechno. Hlavní hrdinka je skvělá, a tak trochu trhlá. Hned jsem si ji zamilovala, přestože si moc podobné nejsme. Ona je taková „klučičí“, zatímco já jsem ta typická holka, která se ráda maluje, hezky obléká a miluje růžovou.


Braden byl prostě sympaťák. A hlavně se mi líbil i sourozenecký vztah mezi Charlie a jejími bratry. Já žádného sourozence nemám, ale při čtení téhle knížky, jsem si vzpomněla, jak moc jsem jako malá nějakého chtěla.


Příběh je čtivý, všechno do sebe hezky zapadá a příjemně se to čte. Taková milá odpolední četba. Přesně to, co očekáváme, když si bereme do ruky něco od Kasie West. Pravda, není to její nejlepší kniha, ani nic, z čeho bychom si sedli na zadek. Je to takový zlatý průměr v její tvorbě. Stále to však stačí na to, aby mě knížka bavila a abych vám ji jednoznačně doporučila.

 

Kluk odvedle / Kasie West / CooBoo / 2020

 

Děkujeme společnosti Albatros Media a.s. za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře

Okomentovat

© POD LAVICÍ
Maira Gall a Adam Böhm